Pozycjonowanie to najbardziej opłacalna forma promocji. Stosuj e-marketing, który realnie wpływa na wzrost sprzedaży

14.11.2019

Wydatki na marketing to bardzo ważna pozycja w budżecie każdej firmy. Obojętnie, czy mowa o międzynarodowym, korporacyjnym molochu, czy też małym przedsiębiorstwie, które skupia się na lokalnym rynku. Odpowiednie działania promocyjne powinny przynosić wymierne rezultaty, w postaci większego zainteresowania klientów, a także finansowych przychodów. Rozmaite statystyki pokazują wyraźnie, iż pod względem efektywności żaden typ kampanii nie może się równać z pozycjonowaniem stron.

REKLAMA

Liczba konsumentów, którzy zapoznają się z ofertą firmy z TOP-u Google, wzrasta nawet o 376% 

Takie imponujące wyniki prezentuje agencja interaktywna AFTERWEB w jednym ze swoich case studies. I eksperci zgodnie twierdzą, że rezultaty na tym poziomie w branży SEO wcale nie zdarzają się tak rzadko, jak to by się mogło wydawać. A wynika to ze sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z wyszukiwarki internetowej. Aż 95% całego ruchu z Google na serwisy zewnętrzne otrzymują te witryny, które w rankingu SERP (tzw. wyniki organiczne, uznane przez algorytmy za najlepiej dopasowane do zapytania) znajdują się najwyżej. Profesjonalne pozycjonowanie stron pozwala skutecznie walczyć o te miejsca, które cieszą się zdecydowanie większą popularnością i klikalnością niż pozostałe. Rosnąca liczba odwiedzin bardzo szybko przekłada się na kolejne transakcje oraz pozyskiwanie nowych klientów. Nie może być inaczej, skoro 86% decyzji zakupowych konsumenci podejmują wkrótce po wysłaniu zapytania do Google. 


Sprzedaż większa o 70% w ciągu niespełna roku. Takie wyniki może przynieść tylko pozycjonowanie stron

Przewaga wynikająca z wyższego miejsca w SERP szczególnie mocno uwidacznia się na rynkach lokalnych. Generalnie największy przyrost przychodów po paru miesiącach odnotowują te firmy, które działają na ograniczonym obszarze. Dzięki większej rozpoznawalności wśród miejscowych odbiorców otwierają się przed nimi atrakcyjne możliwości rozwoju. W takich miastach jak Warszawa, Gdynia czy Zielona Góra zyski płynące ze stosownie ukierunkowanego pozycjonowania stron pozwalają wyprzedzić konkurencję stawiającą na inne formy reklamy. Warto dodać, że aż 78% wyszukiwań lokalnych w Google kończy się zakupem albo osobistą wizytą klienta w stacjonarnym sklepie lub punkcie usługowym. Dlatego warto zadbać, aby firmowa witryna znalazła się odpowiednio wysoko na zapytania z frazami kluczowymi, które odnoszą się zarówno do branży, jak i konkretnego miasta. Pomoc specjalistów SEO, renomowanej agencji e-marketingowej, takiej jak wymieniony wyżej AFTERWEB, będzie tutaj niezbędna.


Źródło: materiał partnera

 

Poglądy przedstawione w niniejszym materiale są wyłącznie poglądami Autora. Materiał został opublikowany przez Autora - zachowana pisownia oryginalna tekstu. Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie. Jeśli uważasz, że niniejsza publikacja jest jego naruszeniem lub narusza ona obowiązujące przepisy prosimy o zgłoszenie tego faktu TUTAJ.

Przeczytaj także:

© 2012 - 2021 PCT24.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Logotyp PCT24.pl jest znakiem powiązanym z Portalem PCT24.pl oraz jego wydawcą ROZWOJOWI.com, którego jest własnością. Może być wykorzystywany w celach zgodnych z przeznaczeniem i za zgodą wydawcy.
Użytkowanie portalu oznacza zgodę na jego Regulamin oraz Politykę Prywatności.

Używamy plików cookie, żeby ułatwić Ci korzystanie z portalu. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie Portalu.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki