SEO dla firm najlepszą strategią zwiększania widoczności w sieci?

14.07.2020

Decydując się na działania marketingowe w internecie, często stajemy przed wyborem: płatne reklamy czy pozycjonowanie? Google Ads czy Facebook Ads? Ostateczna decyzja powinna zależeć od tego, czy dane medium jest w stanie spełnić nasze oczekiwania. Nie każda firma zyska na korzystaniu z poszczególnych rozwiązań. Przyjrzyjmy się bliżej, w jaki sposób działają niektóre strategie promocji online.

REKLAMA

Co to jest pozycjonowanie lokalne i kto może na nim zarobić?

Metoda ta obejmuje działania mające na celu zwiększenie widoczności w internecie dla lokalnych firm. Przedsiębiorstwa działające w ramach jednego miasta lub województwa decydują się na taką formę współpracy, by wzmocnić rozpoznawalność marki w danym regionie. Załóżmy, że nasza firma to lokal gastronomiczny mieszczący się we Wrocławiu. Wspólnie ze specjalistą możemy wybrać słowa kluczowe zawierające nazwę tego miasta i podjąć szereg działań, które pomogą naszej witrynie wejść na pierwszą stronę wyszukiwania.

Pozycjonowanie lokalne to nie tylko odpowiednia optymalizacja strony. Ważna jest również strategia linkowania. Najlepiej, gdy wśród odnoszących się do naszej strony domen znajdą się ważne, miejscowe witryny. Możemy zatem skontaktować się z wrocławskimi blogerami kulinarnymi, napisać do portali z wiadomościami lub wydarzeniami we Wrocławiu. Strategia linkowania to jeden z najważniejszych czynników rankingowych, o którym nie możemy zapomnieć, decydując się na pozycjonowanie dla firm.

Inną kwestią jest poprawna optymalizacja wizytówki Google Moja Firma. Prawidłowo uzupełniona i regularnie prowadzona może przyczynić się do zwiększenia rozpoznawalności firmy. Użytkownikowi wpisującemu w wyszukiwarkę hasło związane z daną usługą wyświetli się po prawej stronie wizytówka wraz z danymi adresowymi i odnośnikiem do naszej witryny. Lokalizacja wyświetlająca się na mapie ułatwi nowemu klientowi oszacowanie odległości i dojazd. 

W pozycjonowaniu lokalnym nie możemy zapomnieć o odpowiednio zoptymalizowanej treści, zawierającej słowa kluczowe związane z lokalizacją firmy. Istotne jest przy tym zachowanie naturalności tekstu. Sztuczne zbijanie słów kluczowych i umieszczanie ich w treści w surowej postaci coraz rzadziej bywa skuteczne.

Komu opłaca się pozycjonowanie dla firm?

Choć zwiększanie widoczności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania może wiązać się z pewnymi kosztami, opłaca się podjąć wyzwanie. Współpraca z doświadczonym specjalistą znającym zasady pozycjonowania lokalnego zaowocuje nie tylko zwiększeniem świadomości marki. Będziemy mogli cieszyć się także rosnącym zainteresowaniem konkretnymi usługami lub produktami oraz lepszymi zyskami. Pozycjonowanie dla firm to dobry sposób na pozyskanie zaangażowanych, konwertujących klientów, którzy powrócą na stronę ponownie.

Każdemu przedsiębiorcy zastanawiającemu się nad tym, co to jest pozycjonowanie i jak może wpływać na zwiększenie sprzedaży, polecamy rozmowę z doświadczonym specjalistą. Rozwieje wszelkie wątpliwości i — po gruntownej analizie strony — doradzi najlepszą strategię działania zwiększającą widoczność w wyszukiwaniu lokalnym. Pozwólmy się odnaleźć klientom, którzy czekają na nasze usługi i produkty.

Artykuł przygotowany we współpracy z Artefakt.pl

Źródło: Materiał partnera

 

Poglądy przedstawione w niniejszym materiale są wyłącznie poglądami Autora. Materiał został opublikowany przez Autora - zachowana pisownia oryginalna tekstu. Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie. Jeśli uważasz, że niniejsza publikacja jest jego naruszeniem lub narusza ona obowiązujące przepisy prosimy o zgłoszenie tego faktu TUTAJ.

Podoba Ci się to, co robimy?

Postaw nam kawę, a będziemy pracować jeszcze lepiej :)

Przeczytaj także:

DDWLKP.pl PCH24.info PCT24.pl PMI24.info PNT24.info POB24.info PP24.info.pl PSZ24.info PZL24.info

© 2012 - 2017 Dzień Dobry Wielkopolsko. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Logotypy Dzień Dobry Wielkopolsko, PCT24.pl, PSZ24.info, PZL24.info, PCH24.info, PMI24.info, PNT24.info, POB24.info, PP24.info.pl, Chcę być FIT, Skuteczna Reklama Lokalna są znakami powiązanymi z Portalem Dzień Dobry Wielkopolsko oraz jego wydawcą ROZWOJOWI.com, którego są własnością. Mogą być wykorzystywane w celach zgodnych z przeznaczeniem i za zgodą wydawcy. Użytkowanie portalu oznacza zgodę na jego Regulamin oraz Politykę Prywatności.

Używamy plików cookie, żeby ułatwić Ci korzystanie z portalu. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie Portalu.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki